بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


روزنامه خبر ورزشی امروز را نگاه کنید!

حالا روزنامه خبر ورزشی را نگاه کنید!
در روزی که میشد با تاخیر حداقل از تولد سید مهدی یک تیتر کوچولو کار میکرد،منتهی امروز بروی جلدش تصویر علی دایی با کیک تولدش را کار کرده بود و بعد یک مصاحبه اختصاصی از نکونام!

اگر می بینید زیادتر از حد معمول به رابط رسانه ها بخصوص خبرورزشی با سید مهدی رحمتی می پردازیم و حساسیت به خرج می دهیم،فقط جهت ثبت در آرشیو می باشد .تا روزی که این رسانه ها دوباره دایه مهربانتر از مادر شدند و قصد پرداختن به موضوعات اخیر را داشتند،بتوانیم بخوبی پاسخ این دسته از اصحاب رسانه را بدهیم.
یادم نمی رود روزی که باشگاه استقلال در زمان بستن قرار داد با رحمتی خبرنگاران را برای تهیه خبر و عکس به نشست مطبوعاتی  دعوت کردند،چه حرفهای به سید زدند و بعد از جنجال های که به راه انداختند چه مطالبی بعد از آن در روزنامه های خود آنهم به کررات نوشتن!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 16 / 11 / 1391برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,سید مهدی رحمتی,نکونام,علی دایی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com